TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
Założenia i cel projektu:
Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom niezbędnej wiedzy i narzędzi do doskonalenia umiejętności rozmów o cenach i negocjacji handlowych oraz kontrolowania emocji podczas trudnych sytuacji w pracy handlowca. Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą na konkretnych realnych sytuacjach sprzedażowych z ich życia zawodowego odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe oraz skuteczną prezentację oferty. Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy w codziennej pracy mają do czynienia z klientem i chcą doskonalić rozmowy o cenie oraz umiejętności negocjacyjne szeroko pojęte .
W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli:
zapoznać się z technikami obrony ceny
pogłębić wiedzę jak perswazyjnie i skutecznie odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia Klientów
pogłębić wiedzę jak reagować, gdy ktoś wysunie argument konkurencji
zaznajomić się ze sposobem prezentowania oferty w sposób, który spowoduje odpowiednie postrzeganie ceny przez Klienta
poznać techniki negocjacji ceny dotyczące Twoich produktów czy usług
Czas trwania:
1 dzień – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi w salach szkoleniowych Warszawa – Mokotów
Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Sprzedaży , Managerowie Sprzedaży, Handlowcy
Program szkolenia:
Psychologiczny aspekt ceny – jak przedstawiać cenę, aby „nie straszyła”.
Jak nasze ceny odbierają klienci
Sposoby podawania cen, aby nie wywoływały sprzeciwu partnera negocjacji
2. Prezentacja produktu bez podawania ceny
Wartość a cena
Powody, dla których kupujemy a sposób prezentacji produktu
Jak negocjować, aby cena nie była dominantą rozmów handlowych
Metoda "kanapki" - jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom
Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys
Metoda porównywania - są rzeczy które kosztują znacznie więcej
Metoda kompaktowa - w zestawie taniej
Metoda inwestycyjna - szczególnie w dobie kryzysu warto dobrze inwestować
Metoda bilansowa - ile stracę gdy nie kupię?
Techniki negocjacji ceny
Reagowanie na obiekcje cenowe partnera
Taktyka klienta jako podstawa do zmiany własnej koncepcji negocjacji
Asertywność w negocjacjach – umiejętność zarządzania emocjami.
Metodyka prowadzenia szkoleń:
Nasze szkolenia opierają się w 85% na formie warsztatowej
Forma szkolenia ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału poprzez:
- Interaktywny warsztat z cuse study
- Ćwiczenia
- Dyskusje moderowane
- Feedback trenera
- Odgrywanie ról
- Interaktywne mini-wykłady
- Gry i zabawy szkoleniowe
Wycena szkolenia:
Szkolenie 1 dniowe, 8 godzinne jest w cenie 400 zł netto za 1 uczestnika szkolenia.
W ramach ceny gwarantujemy:
-Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego Trenera Biznesu
- Komplet materiałów szkoleniowych wraz z ćwiczeniami
- Przerwy kawowe
- Lunch
- Konsultacje mailowe po szkoleniu z Trenerem prowadzącym szkolenie
ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLENIU
Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting
ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa
info@baccata.com.pl
Grupa docelowa
Specjaliści ds. Sprzedaży , Managerowie Sprzedaży, Handlowcy .
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Harmonogram
2 dni-po 8 godzin w siedzibie Klienta na terenie całej Polski lub w salach szkoleniowych firmy Baccata Enterprise w Warszawie.
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 3500 zł - Skuteczny Lider Zespołu
- 3500 zł - Jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 250 zł - KOMPLEKSOWE SZKOLENIA BHP DLA FIRM
- 3500 zł - OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- 3700 zł - ZARZĄDZANIE CZASEM
- 3500 zł - EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- 3500 zł - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻy
- 3500 zł - COACHING W PRACY MENADŻERA
- 4000 zł - Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
- 4500 zł - TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
- 4500 zł - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
- 3500 zł - W czym mogę pomóc – czyli jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 3500 zł - Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi
- 4500 zł - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- 4500 zł - REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
- 3500 zł - Ty decydujesz co kupi Klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe Klientów
- 2500 zł - PROFESJONALISTA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- 3500 zł - TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
- 3000 zł - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI W CALL CENTER PRZEZ LIDERÓW ZESPOŁU
- 2500 zł - Być menedżerem, czyli jak działać skutecznie
Informacje podstawowe
- Organizator: Baccata Enterprise Sp. z o. o.
- Rodzaj szkolenia: Zamknięte
Cena: 2500 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Krystian Marczak